maanantai 20. kesäkuuta 2016

23.5

Labrat tuli jo. Ei kestä kuin päivän näemmä saada tulokset. Olivat kaikki ok. Kilpirauhasarvot 2,2 ja 13 olivat vähän paremmat kuin ovat olleet aikaisemmin. Perusteellisen nenänvalkaisukuurin ansiosta maksa-arvo gamma gt oli myös parempi kuin mitä se on ollut - ainoastaan 16! Sen pitää siis olla naisella alle 40 tai 50. Kun käytin alkoholia 30-40 annosta viikossa oli se n. 52. 20+ annosta viikossa niin 25 ja nyt 16. Alatissa ei ollut merkittävää eroa. Noilla isoilla alkoholiannoksilla se oli 25 tai 24 ja nyt oli 23. Minulla on kai aika hyvä maksa. Huumeseulan tuloksia vielä odotellaan.
Käytiin masennuslomaketta läpi. Kysyi mitä minun tavoitteena olisi. Sanoin että haluisin päästä kyllä kuntoutustuelle. Sanoi että kuntoutustuella ois tarkoitus kuntoutua jonnekin. Sanoin että mulla on kyllä kavereita jotka saa olla ihan rauhassa kuntoutustuella vuosikaudet ilman että niitä painostetaan minnekään mutta ilmeisesti minä en tuota kohtaloa onnistu itselleni kyllä saamaan. Kuulemma mulla on niin hieno ja monipuolinen työhistoriakin. Tuo lääkäri on kyllä tasan tarkkaan ainoa ihminen maailmassa joka on tuota mieltä :? Sanoin että ihan tosissaan ne on kyllä suurin osa ollut jotain työharjoitteluja ja koko elämäni aikana mulle on eläkettä kertynyt joitain kymppejä!
No se sanoi alustavana suunnitelmana että se vois kirjoittaa sitä Voxraa ja kun sen pitäisi auttaa add-ongelmiin niin voisin sitten voxra-lääkityksellä kokeilla työelämää jos mulla on mennyt pieleen noiden add-ongelmien vuoksi. Että ei mitään helppoa tietä eläkkeelle. Ja uudelleen koulutuksestakin puhui. No, koulutus voisikin vaikka kiinnostaa mutta ilman kuntoutustukea mulla ei ole varaa opiskella. Kun tuskin kuitenkaan onnistuisin kiinnostumaan mistään niin käytännöllisestä että Työvoimatoimisto innostuisi opintojen rahoittamisesta. Mä en tajua miksi en voi päästä kuntoutustuelle kuten muutkin ihmiset ja kenen etu on pitää mua työmarkkinatuella ja toimeentulotuella vuosikymmeniä? Jos olisin päässyt sille vaikka heti 2001 niin olisin todennäköisesti tähän mennessä saanut jo ainakin yhden tutkinnon opiskeltua sillä. En mä pysty ottamaan mitään opintolainaa tai mitään. Mulla menee kaikki säästöt ja muut hampaiden hoitoon - en voi enää opintojen takia velkaantua. Kun en mä pysty niitä ikinä maksamaan takaisin.
Työhönkin suhtautuisin eri tavoin jos työhön meno ei edellyttäisi unirytmiin niin suurta muutosta että joudun heräämään 4-6 tuntia tavallista aikaisemmin. Noin suuri rytminmuutos on ihan hirveän vaativaa. Sanoinkin että Doxalit toimii unettomuuteen jos otan ne klo 2-3. Otan jo nyt maksimiannoksen ja ne ei toimi jos otan ne ennen puolta yötä. Että katsotaan uudestaan jos pystyt määräämään jonkun lääkkeen jolla nukahdan ennen puolta yötä. Jos ei olisi noin suurta rytmiongelmaa niin ei joku työnalkukaan stressaisi niin paljon. Sittenhän työhön menoon voisi suhtautua ihan eri tavalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti