perjantai 14. marraskuuta 2014

Ai että olen väsynyt

Kuin joku rekka olisi ajanut päältä. Hieman raskas viikko kaiketi. Sain mapittaa tylsiä papereita päivän. Sitten tämä henkilö tuli sanomaan kun n. viisi minuuttia katselin Ikean sivuja että voisi näyttää minulle jonkun toisen homman "jos sulla kerran ei ole mitään tekemistä". Ja itse istuu kahvihuoneessa 1,5 tuntia päivästä. Haluisin vaan tälläisen ripustimen http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70108912/ koska olen nähnyt niitä kirpparilla (en myytävänä vaan tuotteiden esilläpitoa auttamassa). Pitäisi tilata kyllä jotain muutakin sillä muutoin postikulut maksavat enemmän kuin itse tuote.
Ohjaaja kävi vain kääntymässä juuri kun olin kaupassa. Kaikki kuulemma roikkuivat hänen hihassaan kiinni. Hän on nyt pari kertaa sanonut kun on ollut jostain työstä kyse "Etkö muista että sanoin että tee tämä?" (ihan ystävällisesti kyllä) ja on käynyt ilmi että olen kyllä tehnyt sen homman jo silloin aikanaan kun sain mutten voi muistaa joka juttua jonka olen tehtäväkseni saanut kun niitä on paljon. Tietysti jos laittaisin papereihin aina "ok" ja nimikirjaimeni niin tiedettäisiin että se homma on tehty eikä tarvisi tarkistella uudestaan. Joka tapauksessa jos hän vielä sanoo noin niin sanon "Älä oleta ensimmäiseksi ettei sitä työtä ole tehty mistä puhut sillä tietääkseni olen kaikki työtehtäväni tehnyt. En vaan välttämättä aina sekunnissa muista mistä hommasta on kyse kun kaikki on uutta ja työtehtäviä paljon - joudun pakosti välillä kelaamaan pienen hetken". Naurettavaa että satutan tunteeni näin pienestä.
Taidan ottaa torkut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti