tiistai 25. marraskuuta 2014

Mua vituttaa kaikki, tosi syvästi nyt. Inhoan Facebookia ja tyhmää "jees-man!"-mielisyyttä siellä. Hammas lohkesi ja menen nyt Malminkartanoon korjauttamaan sen torstaina klo 15.15 sillä se maksaisi julkisella saman mutta tuolloin saan kellokorttiin vain yhden miinustunnin kun taas julkisella menisi koko päivä jonottamiseen. Lupaan sitten työkaverilleni että voin olla viiteen asti ens maanantain ja tiistain kun en voi olla nyt torstaina vaikka sovittiin. Tänään olin viiteen ja kävin Tigerissa kotimatkalla ostamassa lakritsinjuurta, olin kotona 18.20 ja makailin väsymystäni vaan sängyssä kahdeksaan. Siinä minun so called life :o( Nyt en tiedä otinko Doxalit enkä uskalla ottaa toisia jos otinkin kun siihen annokseen voi kuolla. No, hampaan paikkauksen jälkeen ehdin pelaamaan bridgeä jos haluan. En oo saanut lehtipalkkiotani kun urpot kadottivat verokorttini. Ois tehnyt mieli kirjoittaa siihen meiliin pari valittua sanaa... no, mä pyydän kaiketi lähettämään uuden vaikka sellaisen saaminen ainakin ennen maksoi 10 euroa (kiva summa 60 euron lehtipalkkiosta). Kysyi muistanko mikä veroprosenttini oli. Mitä se vesipää tekee sillä tiedolla jos se kortti on hukassa?! Sen jälkeen kun se nainen tuli sinne Helmitalolle sijaiseksi on kaikki ollut päin helvettiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti