lauantai 22. marraskuuta 2014

Meillä oli eilen koulutuspäivä

Ihan kivaa koulutusta. Kaikki muu oli mielenkiintoista paitsi kun talon edustaja tuli kertomaan talon historiasta 45 min luennon niin se pitkästytti mua tavattomasti. Selasin salaa Facebookia kännykällä. Sitten oli erilaisia päätöksiä jotka tehtiin paikanpäällä keskustelun perusteella. Ja ruuat tietty. Kalakeitto oli hyvää - juurespihvit ja salaattibuffet heikompaa. Sikaa en maistanut.
Periaatteessa mä voisin saada jalkani oven väliin ja yrittää saada jatkoa kun 6 kk on ohi. Joko tuossa työtehtävässä taikka toisessa. Muutoinhan kaikki on mennyt erinomaisesti mutta saikkupäiviä on kertynyt. Mulle optimaallinen olisi 7h ma-to eli nelipäiväinen viikko. Parhaassa tapauksessa asumistuen muutos kompensoisi menetetyn 7 h työtunnit. Paitsi nythän asumistukeni valitus on sosiaaliturvan muutoksenhakulautakunnassa eikä kukaan tiedä kauan niiltä päätös kestää. Mun pitäisi ottaa lautakuntaan yhteyttä kun pääpointtini valituksessa on että lokakuulta en saanut täyttä palkkaa että näkeekö ne sen Kelan tiedoista vai pitääkö toimittaa maksukuitti. Nimittäin en ole saanut palkanmaksukuittia - se pitää ilmeisesti pyytää erikseen.
Jessus että olin väsynyt toissapäivänä ja eilen. Katsoin Walking deadin neloskauden loppuun. Se Lizzie-homma oli tosi ovela ja vaikuttava. Siitä ne olisivat voineet repiä iloa vähän enemmän. Olipa pettymys kun vikalla levyllä ei ollutkaan enää mitään jaksoja vaan pelkkiä ekstroja :( No, viikolla Fox näyttää vitoskautta. Selvitin jo että kutosta suunnitellaan/tehdään parhaillaan. PItäisikö mun alkaa katsoa Viaplayltä sarja toiseen kertaan alusta asti? Monet jutut katsoisi eri silmällä kun tietää mihin mikin johtaa. Oon Walking dead -addikti!

1 kommentti:

  1. Vau, työsi näyttää sujuneen paremmin kuin olisi odottanutkaan :-)

    VastaaPoista